На сьогоднішній день більшість сучасних автомобілів оснащені автомобільною сигналізацією. Як правило, установка даного обладнання пов'язана з питанням безпеки. Як і будь-яка інша техніка, сигналізація може вийти з ладу, і, на жаль, в більшості випадків, це відбувається в самий невідповідний момент. Багато автомобілістів в такій ситуації починають панікувати, а даремно. Як показує практика, в більшості випадків вихід з ладу сигналізації не пов'язаний з операційною системою, і в такому випадку виконати ремонт даного обладнання можна самостійно. Все що потрібно - це наявність у власника авто стандартного набору інструментів, таких як ізолента, викрутка, кілька проводів, тестер і кусачки. Варто розібратися з тим, які неполадки можуть виникнути з сигналізацією і що робити в такій ситуації.
Причини поломки сігналізацііремонт автосигналізації
Варто сказати про те, що причин поломки даного обладнання може бути досить багато, але в більшості випадків це може бути пов'язано з наступним:
1) Однією з найбільш частих несправностей сигналізації є відсутність, будь-яких дій при натисканні кнопки на брелоку. Так само може статися так, що натискаючи одну кнопку на пульті, системи виконує зовсім інші дії. У такій ситуації можливе проблема з самим брелоком. Його необхідно відкрити і замінити елементи живлення. Головною ознакою виходу з ладу елементів живлення є більш тьмяне світіння вогників і спрацьовування кнопок пульта тільки на більш близькій відстані.
2) Ще однією проблемою з сигналізацією є неполадки з проводкою. Варто сказати про те, що яка б сигналізація не була, будь то новітня сучасна система або старенька «пищалка», контакти, в місцях з'єднання, завжди окислюються. Саме тому ремонт сигналізації варто починати з «прозвона» контактів.
3) Якщо вогники на пульті працюють яскраво, а сигналізація не реагує на натискання кнопок, то скоріше за все проблема з «мозком» системи. Час від часу, як і будь-яка інша система, сигналізація може подвисать. У даній ситуації необхідно знеструмити систему на кілька хвилин, після цього знову дати харчування. У більшості випадків, після такої перезавантаження, сигналізація починає функціонувати, так як потрібно.
4) Ще однією досить частою несправністю є проблеми з запобіжником. У разі, якщо водій знає, де розташований центральний блок АОС, то тесть можливість перевірити запобіжники на працездатність. Як правило, в даному випадку виконується «прозвон» харчування по мінуса. В даному випадку, так само як і в минулому, потрібно виконати перезавантаження АОС, для цього, необхідно вийняти роз'єм з блоку живлення, і після цього всунути його назад. Повинен видатися звуковий сигнал, який скаже про те, що запобіжник в порядку.
Це найбільш часті поломки, які можуть статися з автомобільною сигналізацією. Виконуючи дії зазначені в кожному пункті, можна без особливих зусиль самостійно виконати ремонт, найосновніших несправностей. Якщо ж несправність більш серйозна і самостійного вирішення проблеми чекати не доводиться, то варто звернутися в сервісний центр, де фахівці виконають діагностику і усунуть неполадки.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.