втомобіль з дефлектором
Для кожного автомобіліста машина є не тільки засобом пересування, а й об'єктом уваги і турботи. Адже хочеться, щоб вона довгі роки добре виглядала і «відчувала» себе відмінно. Для цього доводиться докладати чимало зусиль і, звичайно, бути готовим до деяких фінансових витрат. При щоденному використанні автомобіля і при поїздках на великі відстані до природного зносу піддаються не тільки колеса, елементи підвіски, трансмісія, а й сам кузов. Найбільш уразливими його місцями є передні фари, капот і лобове скло. Адже при русі автомобіля на великій швидкості зустрічний потік повітря проходить по передній частині кузова, повторюючи його контур. Разом з ним на кузов потрапляє з дороги пил, каміння, гілки, комахи і інший дрібне сміття - все це залишає свій слід на лакофарбовому покритті і на скляній поверхні, починаючи від подряпин, закінчуючи тріщинами і сколами.
Скол на склі
Наприклад, в лобове скло потрапляє дрібний камінчик, який залишає скол або подряпину. Навіть якщо пошкодження невелике, в сонячну погоду через нього буде переломлюватися світло і зліпити водія. Якщо ж ми відремонтувати пошкоджену ділянку, від нього може піти розшарування скла і утворюється тріщина. Залежно від розміру пошкодження, вартість ремонту може становити від 300 до 1000 рублів, а в деяких випадках і більше. Пошкодження від дрібних камінчиків залишаються і на покритті капота, що згодом може викликати корозію. Уникнути цього можна, якщо захистити кузовні елементи, встановивши на капот дефлектор або, як його ще називають, ветровик. Він сконструйований таким чином, що дозволяє повністю повторювати край капота автомобіля, а верхня частина його трохи відігнути, що цьому перешкоджає для потоку повітря з летять сміттям. Все це буде пролітати над капотом і лобовим склом. Щоб захистити від пошкоджень фари, на них теж можна встановити дефлектори. А ще такі елементи кріпляться над бічними стеклами.
Незважаючи на те, що защітниеелементи несуть безперечну користь, багато автомобілістів категорично відмовляються від них. Чому? Одні бояться зіткнутися з труднощами установки, тому що не знають, як кріпити дефлектори, чи потрібно свердлити отвори під кріплення, чи не зіпсує це кузов. Інші побоюються, що під пластик буде забиватися сніг, лід і листя, що з часом на кузові почнеться коррозія.Третьі вважають, що при русі на великій швидкості дефлектори будуть шуміти. Але такі проблеми виникають з двох причин: якщо використовуються неякісні або не відповідають конструкції автомобіля дефлектори і, якщо вони неправильно встановлені.
Якщо ви задумалися про покупку дефлекторів на капот, фари або вікна, але ще немає впевненості, що зможете правильно їх встановити, ми готові вам допомогти. Розповімо по порядку про правила кріплення і різних нюансах, з якими ви можете зіткнутися в процесі роботи. Знаючи все це, Ви легко впораєтеся із завданням, витративши мінімум часу.
Кріпимо дефлектор на капот
Підібравши відповідний за формою і розмірами ветровик, ви можете бути впевнені в тому, що його установка буде ефективна. Трапляється й таке, що автомобілісти купують для свого автомобіля дефлектор, який абсолютно до нього не підходить, і починають його вкорочувати, загинати і проводити інші маніпуляції. Від такого елемента користі точно не буде. Тому краще робити підбір строго по марці і моделі автомобіля. Такий елемент оптимально підійде під особливості коснтрукціі капота і під посадкові отвори для кріплення. Як встановити дефлектор на капот? Все дуже просто.
mazda
Отже, відкрийте капот. Прикладіть ветровик до нього, щоб лицьова частина була зверху, а «вушка» під кріплення знизу. Переконайтеся, що посадкові отвори підходять до місць кріплення кліпс з внутрішньої сторони капота. Для установки вам понадобстся саморізи і кліпси (зазвичай вони йдуть в комплекті з дефлектором), а також викрутка. Якщо по краю капота з внутрішньої сторони йде ущільнювач, потрібно від'єднати елементи кріплення, які його тримають, в місцях, де будуть «вушка» дефлектора. В монтажні отвори потрібно вставити кліпси, докласти вушка дефлектора до кожної з встановлених кліпс і вкрутити в них саморізи. При наявності гумового ущільнювача саморіз вкручується через ущільнювач.
Як бачите, все просто! Не потрібно ні свердлити, ні клеїти - лакофарбове покриття капота залишається недоторканим. На установку піде не більше 15 хвилин. Правильно встановлений дефлектор капота буде надійно триматися навіть при русі на великій швидкості, а прихований спосіб монтажу, коли кріплення знаходяться з внутрішньої сторони капота, дозволяє запобігти зняття і крадіжку цього елемента. Тепер ні каміння, ні сміття, ні комахи не будуть битися об лобове скло і капот. В першу ж поїздку ви це помітите!
Встановлюємо захисні елементи на фари
Фара з дефлектором
Як відомо, оптика - одна з найдорожчих складових авто. Найчастіше при пошкодженні фари буває важко знайти заміну в найкоротші терміни. Оригінальну деталь доводиться замовляти і чекати довгий час, а аналоги не завжди ідеально підходять. Чим витрачати час і гроші на нові фари, краще подбати про те, щоб вже наявні прослужили якомога довше. Установка дефлектора на фари - недорогий спосіб продовжити життя автомобільної оптиці. Адже цей елемент повторює форму фари, має гарну світлопроникністю і легко кріпиться. При цьому саму фару знімати не потрібно. Дефлектор фіксується пластиковими кронштейнами на її корпус в місці, яке знаходиться в підкапотному просторі або в багажному відсіку. Зовнішня частина оптики надійно закрита дефлектором, яка не випаде під час руху і буде захищати скло від відколів, тріщин, абразивного впливу твердих частинок.
Ставимо ветровики на вікна
Дефлектор на бокове скло
Віконні дефлектори служать не тільки для захисту стекол від летить з дороги сміття і камінчиків, а також здатні забезпечити пасажирам трохи більше комфорту при поїздці. Особливо корисними ці елементи будуть в автомобілях без системи «Клімат-контроль». Адже встановлені над віконним отвором дефлектори служать таким собі козирком, який не дає краплях дощу і бруду потрапляти через прочинене вікно в салон. Так можна вирішити проблему запотівання скла під час дощу, забезпечивши природну вентиляцію. Знати, як кріпити дефлектори вікон, потрібно не тільки для того, щоб встановлені елементи виглядали естетично, але вони ще не мають відвалюватися при кожному різкому повороті. А таке трапляється, якщо ненадійно їх зафіксувати.
Є два способи установки дефлекторів на вікна, в залежності від їх виду:
Вставні - ці елементи встановлюються без використання клею, додаткових кріплень і інструментів. Починати краще з передніх дверей автомобіля. Опустивши до кінця скло, потрібно нижній кінець Вітровики вставити в раму вікна з боку дзеркала. Причому, вставляти потрібно не в паз, а встановити на планку. Потім, трохи зігнувши дефлектор, другий його кінець вставити в верхню частину віконного отвору. При цьому потрібно притримувати нижню його частину, щоб вона не вискочила з рами. Після дефлектор вставляється по всій довжині. Потрібно спробувати закрити вікно, не піднімаючи скло різко, а діяти в кілька етапів. Якщо воно не закривається, трохи натиснути на нього, щоб воно увійшло в пази. Закритим вікно краще залишити на добу, щоб гумові ущільнювачі адаптувалися до дефлектори, і скло легко рухалося вгору-вниз.
Клеяться - ці вироби встановлюються безпосередньо на двері автомобіля, тому місця приклеювання потрібно попередньо очистити від бруду і протерти спиртовою серветкою. У таких дефлекторів на внутрішній стороні місця кріплення є двосторонній скотч, заклеєний плівкою. Потрібно відігнути цю плівку з двох кінців елемента і загнути кінчики вгору. Потім прикласти дефлектор до місця кріплення і акуратно прикріпити краю. Переконавшись в тому, що елемент розташований рівно, відокремити стрічку від скотчу по всій довжині і притиснути дефлектор до дверей. Для кращої фіксації можна нагріти місце приклеювання термопистолетом або звичайним феном і пройтися по нагрітої ділянки невеликим валиком. Рекомендується починати з передніх дверей, щоб було легше вирівнювати дефлектор на задніх.
Тепер ви знаєте, як встановити дефлектори бічних вікон, і можете бути впевнені в тому, що при дотриманні цих нескладних правил швидко впораєтеся з роботою. Дефлектори будуть кріпитися надійно і не відваляться по дорозі, ви зможете оцінити користь від їх установки і в дощ, і в сніг, і в спеку.
Ви вже вирішили, що вам необхідні дефлектори вікон або потрібен тільки захисний елемент на капот? А може, вашому автомобілю потрібна комплексна захист? Купівля цих елементів не буде витратною, зате ви зможете знизити ймовірність пошкодження кузовних елементів. Закріпити все це ви зможете самостійно в гаражі або навіть на парковці - установка дефлекторів на вікна, капот і фари забере у вас менше години.
Для кожного автомобіліста машина є не тільки засобом пересування, а й об'єктом уваги і турботи. Адже хочеться, щоб вона довгі роки добре виглядала і «відчувала» себе відмінно. Для цього доводиться докладати чимало зусиль і, звичайно, бути готовим до деяких фінансових витрат. При щоденному використанні автомобіля і при поїздках на великі відстані до природного зносу піддаються не тільки колеса, елементи підвіски, трансмісія, а й сам кузов. Найбільш уразливими його місцями є передні фари, капот і лобове скло. Адже при русі автомобіля на великій швидкості зустрічний потік повітря проходить по передній частині кузова, повторюючи його контур. Разом з ним на кузов потрапляє з дороги пил, каміння, гілки, комахи і інший дрібне сміття - все це залишає свій слід на лакофарбовому покритті і на скляній поверхні, починаючи від подряпин, закінчуючи тріщинами і сколами.
Скол на склі
Наприклад, в лобове скло потрапляє дрібний камінчик, який залишає скол або подряпину. Навіть якщо пошкодження невелике, в сонячну погоду через нього буде переломлюватися світло і зліпити водія. Якщо ж ми відремонтувати пошкоджену ділянку, від нього може піти розшарування скла і утворюється тріщина. Залежно від розміру пошкодження, вартість ремонту може становити від 300 до 1000 рублів, а в деяких випадках і більше. Пошкодження від дрібних камінчиків залишаються і на покритті капота, що згодом може викликати корозію. Уникнути цього можна, якщо захистити кузовні елементи, встановивши на капот дефлектор або, як його ще називають, ветровик. Він сконструйований таким чином, що дозволяє повністю повторювати край капота автомобіля, а верхня частина його трохи відігнути, що цьому перешкоджає для потоку повітря з летять сміттям. Все це буде пролітати над капотом і лобовим склом. Щоб захистити від пошкоджень фари, на них теж можна встановити дефлектори. А ще такі елементи кріпляться над бічними стеклами.
Незважаючи на те, що защітниеелементи несуть безперечну користь, багато автомобілістів категорично відмовляються від них. Чому? Одні бояться зіткнутися з труднощами установки, тому що не знають, як кріпити дефлектори, чи потрібно свердлити отвори під кріплення, чи не зіпсує це кузов. Інші побоюються, що під пластик буде забиватися сніг, лід і листя, що з часом на кузові почнеться коррозія.Третьі вважають, що при русі на великій швидкості дефлектори будуть шуміти. Але такі проблеми виникають з двох причин: якщо використовуються неякісні або не відповідають конструкції автомобіля дефлектори і, якщо вони неправильно встановлені.
Якщо ви задумалися про покупку дефлекторів на капот, фари або вікна, але ще немає впевненості, що зможете правильно їх встановити, ми готові вам допомогти. Розповімо по порядку про правила кріплення і різних нюансах, з якими ви можете зіткнутися в процесі роботи. Знаючи все це, Ви легко впораєтеся із завданням, витративши мінімум часу.
Кріпимо дефлектор на капот
Підібравши відповідний за формою і розмірами ветровик, ви можете бути впевнені в тому, що його установка буде ефективна. Трапляється й таке, що автомобілісти купують для свого автомобіля дефлектор, який абсолютно до нього не підходить, і починають його вкорочувати, загинати і проводити інші маніпуляції. Від такого елемента користі точно не буде. Тому краще робити підбір строго по марці і моделі автомобіля. Такий елемент оптимально підійде під особливості коснтрукціі капота і під посадкові отвори для кріплення. Як встановити дефлектор на капот? Все дуже просто.
mazda
Отже, відкрийте капот. Прикладіть ветровик до нього, щоб лицьова частина була зверху, а «вушка» під кріплення знизу. Переконайтеся, що посадкові отвори підходять до місць кріплення кліпс з внутрішньої сторони капота. Для установки вам понадобстся саморізи і кліпси (зазвичай вони йдуть в комплекті з дефлектором), а також викрутка. Якщо по краю капота з внутрішньої сторони йде ущільнювач, потрібно від'єднати елементи кріплення, які його тримають, в місцях, де будуть «вушка» дефлектора. В монтажні отвори потрібно вставити кліпси, докласти вушка дефлектора до кожної з встановлених кліпс і вкрутити в них саморізи. При наявності гумового ущільнювача саморіз вкручується через ущільнювач.
Як бачите, все просто! Не потрібно ні свердлити, ні клеїти - лакофарбове покриття капота залишається недоторканим. На установку піде не більше 15 хвилин. Правильно встановлений дефлектор капота буде надійно триматися навіть при русі на великій швидкості, а прихований спосіб монтажу, коли кріплення знаходяться з внутрішньої сторони капота, дозволяє запобігти зняття і крадіжку цього елемента. Тепер ні каміння, ні сміття, ні комахи не будуть битися об лобове скло і капот. В першу ж поїздку ви це помітите!
Встановлюємо захисні елементи на фари
Фара з дефлектором
Як відомо, оптика - одна з найдорожчих складових авто. Найчастіше при пошкодженні фари буває важко знайти заміну в найкоротші терміни. Оригінальну деталь доводиться замовляти і чекати довгий час, а аналоги не завжди ідеально підходять. Чим витрачати час і гроші на нові фари, краще подбати про те, щоб вже наявні прослужили якомога довше. Установка дефлектора на фари - недорогий спосіб продовжити життя автомобільної оптиці. Адже цей елемент повторює форму фари, має гарну світлопроникністю і легко кріпиться. При цьому саму фару знімати не потрібно. Дефлектор фіксується пластиковими кронштейнами на її корпус в місці, яке знаходиться в підкапотному просторі або в багажному відсіку. Зовнішня частина оптики надійно закрита дефлектором, яка не випаде під час руху і буде захищати скло від відколів, тріщин, абразивного впливу твердих частинок.
Ставимо ветровики на вікна
Дефлектор на бокове скло
Віконні дефлектори служать не тільки для захисту стекол від летить з дороги сміття і камінчиків, а також здатні забезпечити пасажирам трохи більше комфорту при поїздці. Особливо корисними ці елементи будуть в автомобілях без системи «Клімат-контроль». Адже встановлені над віконним отвором дефлектори служать таким собі козирком, який не дає краплях дощу і бруду потрапляти через прочинене вікно в салон. Так можна вирішити проблему запотівання скла під час дощу, забезпечивши природну вентиляцію. Знати, як кріпити дефлектори вікон, потрібно не тільки для того, щоб встановлені елементи виглядали естетично, але вони ще не мають відвалюватися при кожному різкому повороті. А таке трапляється, якщо ненадійно їх зафіксувати.
Є два способи установки дефлекторів на вікна, в залежності від їх виду:
Вставні - ці елементи встановлюються без використання клею, додаткових кріплень і інструментів. Починати краще з передніх дверей автомобіля. Опустивши до кінця скло, потрібно нижній кінець Вітровики вставити в раму вікна з боку дзеркала. Причому, вставляти потрібно не в паз, а встановити на планку. Потім, трохи зігнувши дефлектор, другий його кінець вставити в верхню частину віконного отвору. При цьому потрібно притримувати нижню його частину, щоб вона не вискочила з рами. Після дефлектор вставляється по всій довжині. Потрібно спробувати закрити вікно, не піднімаючи скло різко, а діяти в кілька етапів. Якщо воно не закривається, трохи натиснути на нього, щоб воно увійшло в пази. Закритим вікно краще залишити на добу, щоб гумові ущільнювачі адаптувалися до дефлектори, і скло легко рухалося вгору-вниз.
Клеяться - ці вироби встановлюються безпосередньо на двері автомобіля, тому місця приклеювання потрібно попередньо очистити від бруду і протерти спиртовою серветкою. У таких дефлекторів на внутрішній стороні місця кріплення є двосторонній скотч, заклеєний плівкою. Потрібно відігнути цю плівку з двох кінців елемента і загнути кінчики вгору. Потім прикласти дефлектор до місця кріплення і акуратно прикріпити краю. Переконавшись в тому, що елемент розташований рівно, відокремити стрічку від скотчу по всій довжині і притиснути дефлектор до дверей. Для кращої фіксації можна нагріти місце приклеювання термопистолетом або звичайним феном і пройтися по нагрітої ділянки невеликим валиком. Рекомендується починати з передніх дверей, щоб було легше вирівнювати дефлектор на задніх.
Тепер ви знаєте, як встановити дефлектори бічних вікон, і можете бути впевнені в тому, що при дотриманні цих нескладних правил швидко впораєтеся з роботою. Дефлектори будуть кріпитися надійно і не відваляться по дорозі, ви зможете оцінити користь від їх установки і в дощ, і в сніг, і в спеку.
Ви вже вирішили, що вам необхідні дефлектори вікон або потрібен тільки захисний елемент на капот? А може, вашому автомобілю потрібна комплексна захист? Купівля цих елементів не буде витратною, зате ви зможете знизити ймовірність пошкодження кузовних елементів. Закріпити все це ви зможете самостійно в гаражі або навіть на парковці - установка дефлекторів на вікна, капот і фари забере у вас менше години.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.