четвер, 1 вересня 2016 р.

Теплоізоляція автомобіля

Теплоізоляція автомобіля - це цілий комплекс заходів, спрямований на підвищення температури в салоні і утримання тепла взимку. Найчастіше, подібні завдання досягаються за допомогою комплексної обробки автомобіля за допомогою спеціальних теплоізоляційних матеріалів.
Прогрітий салон є запорукою зручного пересування в машині. Існують дві основні причини, через які тепло залишає межі салону: вихід теплого повітря через невеликі нещільності в дверях і «розпорошення» тепла на нагрів холодних частин салону. Перша причина характерна для автомобілів, які експлуатуються не перший рік, а друга є звичною річчю, яка присутня в кожному автомобілі. Боротися з втратами дорогоцінного тепла можна за допомогою спеціальних ущільнювачів і регулювань дверей, але максимальна теплоізоляція досягається за допомогою спеціальних матеріалов.теплоізоляція
При використанні комплексного підходу, теплоізоляція проводиться вже після робіт, спрямованих на зниження шумів всередині салону. Термоізоляційний матеріал наклеюють третім шаром після шумо- і віброізоляції, створюючи максимальний заслін на шляху тепла до холодним металевим елементам кузова. Матеріали такого типу виготовляють у формі плоских прямокутних аркушів. Основним матеріалом листа є пінополіетилен зі спеціальним клейовим шаром.
Для реалізації якісної теплоізоляції автомобіля потрібно покриття максимальної площі елементів кузова. Для максимально щільного покриття будуть потрібні спеціальні матеріали відповідної форми. Високу точність всіх вирізок можна досягти за допомогою звичайних картонних шаблонів. Спочатку створюють шаблони, які в точності повторюють форми оброблюваних об'єктів, а потім з теплоізоляційних аркушів вирізують заготовки утеплювача. Всі матеріали теплоізоляції наклеюють на поверхню, але для максимально надійного кріплення, площа обробки попередньо очищають від дрібних забруднень і знежирюють.
Хороша теплоізоляція має на увазі обробку спецматеріали всього салону, але найбільше в застосуванні теплоізолюючого матеріалу потребують двері, дах і перегородка між багажником і салоном. Пол можна додатково не ізолювати, адже на нього ставляться килимки, та й втрати тепла у нього мінімальні. Автомобілі з кузовом типу «універсал» або «хетчбек» потребують обробки стін, багажника і додаткової п'ятої двері. Товщина матеріалу-утеплювача в основному залежить від температурного режиму, в якій експлуатується машина. Також велику роль відіграє обсяг простору під обшивкою салону, який використовують для розміщення шумо-, вібро- і звукоізолюючих матеріалів.
Дуже часто в рамках комплексної теплоізоляції передбачають обробку не тільки салону, але і капота. Таким чином, тепловий режим двигуна стає більш стабільним, це дає мотору оптимальні умови для роботи. Зазвичай теплоізоляційні матеріали наклеюють на внутрішню частину капота, що дозволяє краще утримувати тепло двигуна в холодну пору року і створювати додатковий ефект

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.