четвер, 1 вересня 2016 р.

Ксенон D1S і D2S: що поставити і як вибрати?


Ще 15 років тому лампи, наповнені інертним газом, що світиться під впливом електричного струму, виглядали в нашій країні футуристичної новинкою. Модний ксенон, на відміну від стандартних ламп розжарювання, був по кишені далеко не кожному любителю автомобільного тюнінгу. Сьогодні ж ксенонові лампи типів D1S і D2S стоять на озброєнні всіх великих світових виробників авто і входять в стандартну комплектацію основних сучасних моделей.
Широке поширення ксенон отримав завдяки цілому ряду конкурентних переваг. В першу чергу до них відноситься інтенсивність світіння: ксенонова лампа виробляє в кілька разів більше світла, що сприяє відчутного збільшення видимого простору перед їдуть автомобілем. Ця перевага грає вирішальну роль при їзді в темний час доби, а так само при поганих погодних умовах: під час дощу, снігопаду і туману. Збільшений кут освітлення дозволяє водієві краще контролювати зону узбіччя. Крім того, більш яскравий і біле світло знижує навантаження на очі, що особливо важливо під час тривалих нічних переїздів. Разом узяті, всі ці фактори зробили ксенонові фари елементом, що підвищує безпеку руху автомобіля, а в сукупності з економічністю і довговічністю - фаворитом автовиробників і автолюбителів.
Велика частина автомобілів з линзовой оптикою, в яких передбачений штатний ксенон, комплектується лампами D1S і D2S. Різниця між ними на етапах покупки автомобіля і перших років його експлуатації фактично не важлива для власника. Питання виникають лише тоді, коли лампа виходить з ладу і її доводиться міняти. В першу чергу ці типи ламп істотно розрізняються за ціною: стандартні D1S в середньому на 30-40% дорожче, ніж D2S. При цьому помітних відмінностей в характеристиках не багато, обидві лампи мають однакову потужність 35W і видають світловий потік до 3400 Лм.ксенон уфа
Разом з тим, D1S вважається у більшості виробників новим поколінням ламп. В її конструкцію розробники привнесли перетворювач напруги, розташований в основі корпусу. Різниця є і в Ігнітор блоку розпалювання. Крім того, лампи D1S мають відмінний від D2S тип цоколя, що виключає їх взаємозамінність. Тому якщо на автомобілі коштує штатний ксенон D1S, замінити його можна буде тільки лампою цього типу.
Однак виробники подбали про те, щоб і в рамках одного типу автолюбителі отримали деяку свободу вибору. Так, наприклад, шанувальникам ефектного тюнінгу пропонують варіацію «Blue» - лампи, що видають потужний біло-блакитне світло. Автомобіль, оснащений таким ксеноном, завжди привертає до себе увагу і виділяється в потоці, хоча і не завжди радує водіїв зустрічних машин. Ще один варіант - лампи з великим терміном служби, якого виробники домагаються за рахунок металевих корпусу і садивного кільця. Для максимального збільшення якості освітлення дорожнього полотна можна встановити спеціальний ксенон зі збільшеною потужністю, продуктивність такої лампи перевищує стандартну на 50%.
На сьогоднішній день лідерство на ринку ксенону D1S і D2S утримує компанія Philips, на п'яти їм наступає Osram. Обидва виробники пропонують досить широкі лінійки ламп обох типів, а їх продукція традиційно відрізняється високою якістю і довговічністю, тому конкурують вони в основному за ціною на окремі позиції. У будь-якому випадку, вибір завжди за покупцем, тим більше що при покупці ксенону D1S і D2S явно є, з чого вибирати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.