вівторок, 30 серпня 2016 р.

Усунення несправності спідометра автомобіля

Справно працює спідометр автомобіля повинен миттєво відображати зміни в швидкості руху. Разом зі швидкістю змінюється і частота обертання валу приводу в коробці передач. Наприклад, швидкості в 30-35 км / год відповідає частота обертання валу в 500 об / хв. Якщо стрілка спідометра при русі автомобіля не змінює своє положення під час зниження або збільшення швидкості, впала вправо або вліво на приладовій панелі, значить, спідометр несправний. Водії зі стажем зможуть продовжити рух, адже завдяки великому досвіду вони здатні інтуїтивно визначити швидкість руху автомобіля і контролювати її.

Автомобілістам, поки ще невпевнено відчуває себе за кермом, найкраще з'їхати на узбіччя, зупинитися і спробувати усунути причину виникнення несправності спідометра. У разі, коли стрілка приладу не змінює своє положення при русі автомобіля, необхідно виконати перевірку гайок і підтягнути їх в місцях кріплення наконечників вала. Далі варто завести мотор і виконати перевірку спідометра. Якщо після виконаних дій стрілка не працює, значить, пошкоджено механізм спідометра або трапився обрив вала приводу спідометра. При такій поломці доведеться виконати заміну гнучкого вала або всього механізму спідометра.



Як виконати заміну гнучкого валу спідометра

Усунення несправності спідометра автомобіляПодобную операцію можна виконати самостійно. Однак для виконання такої роботи обов'язково знадобиться використання оглядової ями або підйомника.

Від задньої частини кузова автомобіля від'єднується поперечна опора силового механізму. Застосовуючи спеціальну шлицевую викрутку, гайки послаблюють і знімають гнучкий вал. В автомобілях з інжекторним двигуном спочатку знімається датчик швидкості. Гайку, яка утримує привід спідометра, відкручують 10-мм ключем. Далі привід обережно віджимається від коробки передач і знімається. Фахівці рекомендують при заміні вала наносити спеціальну мастило (Литол-24 або ЛСЦ-15) на відстані 50 мм до і після ущільнювача. Сам ущільнювач розміщують, відступаючи 350 мм від верхньої межі валу. Для рівномірного нанесення мастила вал обережно кілька разів протягають в ущільнювач. Встановлений гнучкий вал повинен бути без крутих вигинів і вм'ятин. Радіус вигину оболонки гнучкого вала становить менше 100-150 мм. При недотриманні таких особливостей збільшується ймовірність виникнення стуку і шуму приводу спідометра. Що не просто неприємно, а й значно зменшує період служби гнучкого валу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.