вівторок, 30 серпня 2016 р.

Компресор для підкачування шин?

У цій статті розглянемо питання: як вибрати автомобільний компресор для підкачки шин. Розберемо які бувають компресори для шин і який краще вибрати.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ автокомпрессора ДЛЯ ШИН

Максимальний тиск, яке забезпечує компресор (вимірюється в атмосферах). Для легкових автомобілів досить від 3 атмосфер і це значення забезпечують практично всі моделі. Для джипів або вантажівок цей параметр повинен бути вище.
Продуктивність - вимірюється в літрах за хвилину, при тиску в 2 атмосфери. Чим більше показник - тим швидше буде накачані колесо. Намагайтеся підібрати «золоту середину», так як зазвичай з ростом цього показника зростає і ціна пристрою ...
автомобільний компресор для шин
Додаткові показники, які більш відповідають за «зручність», але теж обов'язкові до приймання до уваги:

Позначки на шкалі манометра і її крок. Намагайтеся вибирати манометри, які не мають позамежних величин тиску; вибирайте манометр з ціною поділки в 0,1 атм. До речі, після покупки, постарайтеся перевірити його свідчення, звіривши з виставленими після підкачки на СТО.

Спосіб підключення - може бути через прикурювач або безпосередньо через клеми акумулятора. Перший зручніше, другий надійніше. Більш того, потужні компресори варто підключати тільки через клеми, щоб не зіпсувати прикурювач.

Довжина шнура - потрібна така, при якому вільно дістаєте до всіх коліс. Існують моделі з акумулятором, в яких взагалі не потрібно про це замислюватися, але тоді потрібно зрозуміти, наскільки буде вистачати заряду акумулятора, та й забувати про втрату його ємності з часом також не варто.

Додаткові «фічі» - найбільш поширені вбудовані ліхтарики. Комплектація різними перехідниками для надування чого завгодно або взагалі перетворення компресора в пилосос.
ЯКИЙ КОМПРЕССОР ДЛЯ ШИН КРАЩЕ ВИБРАТИ?

Існують два основних типи компресора для шин: це електричні (які працюють від прикурювача) і традиційні ножні. Перші - зручніше в роботі і не треба докладати зайвих зусиль. Я рекомендую саме електричні компресори для шин.

Щоб переконатися в надійності купується приладу, варто звернути увагу на конструктивні особливості, які можна знайти в техпаспорті. Перше - з якого металу виготовлений циліндр: оптимально - високолегована сталь, гірше - нержавіюча сталь, зовсім погано - сплави з алюмінієм. Друге - установка шатуна поршня: надійно прямо на металевому валу; набагато гірше, якщо через пластикові перехідники та втулки. Третє - повітряний фільтр на забірному отворі компресора.

Звертайте увагу на ціну компресора і градуювання шкали тиску. Деякі дешеві екземпляри дозволяють накачувати тиск до 20 атмосфер, але для автомобільної шини це марно. До того ж, шкала покажчика тиску на таких компресорах маленька і накачати потрібний тиск важко.

компресор для підкачки шин
Потрібно враховувати, що якщо купуєте електричний компресор для шин, то під час накачування стрілка покажчика тиску буде трохи сіпатися. А якщо шкала буде маленькою і розміченій до 20 атм., То накачати потрібний тиск у шинах - практично нереально. Оптимальним буде максимальний тиск компресора не більше 7-10 атмосфер, що підійде для накачування більшості автомобільних покришок.

Вибирайте шинний компресор з великою шкалою покажчика тиску в колесах з похибкою до 0,1 атмосфери. Малий покажчик незручний в процесі накачування.
Якщо говорити про ціни на компресори для шин, то вони починаються від 300 рублів за "повний Китай" сумнівної якості до 1000 - 1500 рублів за нормальний прилад. Найдешевші я б не рекомендував купувати, тому що якість у них сумнівне. Від даних приладів можна очікувати, що вони підведуть в самий невідповідний момент, коли спустило колесо, а поблизу немає шиномонтажу.

Краще купити нормальний компресор, вартістю від 1000 рублів. Корпус такого зроблений зі сталі, на відміну від китайських пластикових. У комплекті є додаткові насадки, наприклад для накачування футбольних м'ячів.

Для прикладу, повністю спущене колесо, дешевий китайський компресор буде накачувати від 5 до 10 хвилин. А нормальний - від 2 до 3. Різниця в часі істотна, а в ціні не дуже.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.