вівторок, 30 серпня 2016 р.

Причини несправності та діагностика автомобільного стартера

Причини несправності та діагностика автомобільного стартераІногда трапляється, що стартер перестає функціонувати і пристрій не може здійснювати обертання коленвала. В першу чергу необхідно перевірити заряд акумулятора. Найчастіше причиною несправності є слабкий заряд обладнання. У разі, коли батарея заряджена, а стартер не працює, доведеться повністю розбирати пристрій і ремонтувати установку.

Основними несправностями в роботі стартера можуть бути:

При включенні пристрою спрацьовує втягує реле, а якір при цьому повільно обертається. Причина несправності стартера може бути: окислення висновків, слабкий заряд акумулятора, зависання щіток, ослабли болти кріплення реле, підгорів колектор, обрив в обмотках.
Стартер спрацьовує, проте втягує реле не запускається. Причини поломки: розряджений акумулятор, заїдає якір реле, сталося замикання в обмотках реле, ослабла затягування наконечників.
Після включення двигуна стартер продовжує свою роботу. Причинами можуть бути: заїдання важеля приводу або втягує реле, на вимикачі несправна поворотна пружина, злиплися контакти реле.
При включенні установки колінвал НЕ прокручується, а якір обертається. Швидше за все, пробуксовує муфта, несправна буферна пружина або вислизає компонент з осі.
Сильний шум під час роботи стартера. У цьому випадку джерелом некоректного функціонування може виявитися знос втулок і шестерень, а також ослаблення кріплення стартера.

Причини несправності та діагностика автомобільного стартераДля діагностики втягує реле вольтметр встановлюється на ланцюг живлення обмотки. Прокладка розміщується під шестернею і кільцем-обмежувачем. При працюючому стартері оптимальним значенням амперметра буде 23 А, а вольтметр повинен показувати до 9 Вольт. Перевищення стандартних показників свідчить про замиканні в проводці. Перевірку обмотки виконують за допомогою тестера. Індикатор загориться, якщо є замикання.

Далі стартер необхідно очистити від бруду і розібрати установку. Після промити конструкцію і висушити деталі. Подряпини і задираки на елементах пристрою прибираються за допомогою наждаку. Пошкоджена ізоляція підлягає заміні.

Для лагодження обмотки розбирається корпус стартера, витягуються гвинти наконечників і клеми. Котушки просушиваются і обробляються ізоляційним лаком. Окислюються контакти зачищаються, а зварені повністю змінюються.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.