вівторок, 30 серпня 2016 р.

Хвороби автоматичної коробки передач


Коробка- «автомат» дуже зручне для багатьох автолюбителів винахід, але її експлуатація вимагає особливого підходу. Звичайно ж, її знос не настає миттєво, але є кілька факторів, які можуть його прискорити.

Причини частих поломок

Найбільш поширеними причинами відмов коробки передач є надлишок і недолік трансмісійної рідини. У разі нестачі масла в трансмісію потрапляє емульсія під низьким тиском, викликаючи «масляне голодування» підшипників редуктора і інших компонентів трансмісії. Перегріву і сильному зносу особливо часто піддаються диски фрикційних, тому що низький тиск масла призводить до їх пробуксовці і підвищеного тертя, а в результаті настає перегрів. При надлишку трансмісійного масла воно наченается протікати через сальники, що все одно закінчиться «масляним голодуванням», якщо вчасно не попередити несправність.

перевіряємо масло

Некотрие «автомати» мають щуп контролю масла, точно також, як в двигунах автомобілів. Перевіряти рівень трансмісійної рідини слід не рідше, ніж такий у моторного масла.

Падіння її рівня нижче норми не відбувається при грамотній експлуатації автомобіля. Якщо ви часто їздите в спортивній, агресивній манері, на яку коробка передач «громадянського» автомобіля і зокрема її масляний редуктор, не розраховані, то тут і виникає перегрів трансмісії, супроводжуваний протіканням масла. Ресурс у АКП достатній, але якщо відбудеться поломка, вартість ремонту буде висока.

Несправності з електронними компонентами

Хвороби автоматичної коробки передачХарактер несправностей у коробок з електронними компонентами і без них різниться. У АКП простої конструкції дефіцит масла виникає при поломці вакуумного коректора системи управління. Його мембрана є найбільш вразливою частиною системи. Якщо вона порветься, це викличе потрапляння трансмісійної рідини у впускний колектор. Щоб виявити це відразу, досить від'єднати патрубок вакуум-коректора. Якщо в ньому є рідина, значить мембрана прийшла в непридатність.

коробки автомат

Для автомобілів, у яких «автомат» оснащується масляним радіатором, сполученим з системою охолодження двигуна, характерні ознаки наявності масляної плівки на поверхні антифризу. Це означає, що герметичність масляного радіатора порушена і його терміново потрібно змінювати, оскільки не тільки антифриз буде надходити в трансмісійне масло, але і навпаки, а так можна разом з трансмісією погубити і мотор.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.