вівторок, 30 серпня 2016 р.

Регулятор холостого ходу. Принцип роботи і діагностика

Регулятор холостого ходу (РХХ) - кроковий електричний двигун з особливою конусної голкою. На холостих обертах в мотор здійснюється подача необхідної кількості повітря для підтримки його стабільної роботи. Вступник повітря враховується датчиком витрати повітря. Залежно від його кількості, контролер виконує через паливні форсунки подачу пального в двигун. Контролер відстежує кількість обертів двигуна і в залежності від його режиму роботи управляє РХХ, знижуючи або додаючи надходження повітря.

Контролер, вже на прогрітому двигуні, підтримує стабільні обороти холостого ходу. Коли мотор не прогрітий, контролер починає збільшувати кількість оборотів за допомогою РХХ. Такий режим роботи двигуна створює можливість почати рух без попереднього прогрівання.


Регулятор холостого ходу. Принцип роботи і діагностікаРегулятор холостого ходу закріплюється на корпусі дросельної заслінки двома гвинтами. Однією із значних проблем є те, що в деяких автомобілях головки кріпильних гвинтів рассверлени або самі гвинти проклеєні лаком. Це ускладнює демонтаж РХХ в разі необхідності прочищення повітряного каналу або повної заміни механізму. У подібному випадку доводиться повністю знімати корпус дросельної заслінки.

Системою автомобіля не передбачена діагностика пристрою РХХ. Тому коли регулятор несправний лампа «CHECK ENGINE» загорятися не буде. Симптоми, що показують несправність РХХ, дуже схожі на неполадки датчика дросельної заслінки, однак при другому випадку на поломку вказує «CHECK ENGINE».

На несправність РХХ можуть вказувати наступні симптоми:

Мимовільна зміна обертів двигуна;
Плаваюча робота мотора на холостих обертах;
Двигун постійно глухне при виключенні передачі;
Обороти двигуна знижуються при додатковому навантаженні (включення грубки, фар і т.д);
Підвищені обороти відсутні при включенні холодного двигуна.
Для зняття РХХ при включеному запалюванні повністю відключають чотирьохконтактний роз'єм і відкручують гвинти. Установку РХХ виконують в зворотній послідовності, однак попередньо необхідно перевірити точність відстані від фланця до самого кінця конусної голки, воно повинно дорівнювати 23 мм. Не варто забувати і змастити кільце ущільнювача моторним маслом.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.