вівторок, 30 серпня 2016 р.

ЯК ПРАВИЛЬНО ЗРОБИТИ полірування кузова АВТО?

Полірування кузова автомобіля можна виконати за допомогою підручних засобів і без великих витрат. Розповімо які потрібні інструменти і як зробити правильно.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПОЛІРУВАННЯ КУЗОВА АВТОМОБІЛЯ

полірувальна машинка

полірувальна машинка для автоДля полірування кузова авто буде потрібно професійна машинка. Ціна на машинки для полірування починаються від 1000 рублів за найдешевший варіант. Для самостійної полірування цілком зійде "машинка" ціною до 3000 рублів відомого виробника. Її покупка окупитися при першій же полірування своїми руками, тому що ціни в спеціалізованих майстернях починаються з даної позначки.

За зовнішнім виглядом нагадує велику болгарку. На шпиндель полировальной машини на різьбі навертається спеціальний диск діаметром 120-150 мм з «репейніком» на поверхні. До цих репьям легко може кріпитися будь полірувальний круг. Машина має регулятор, що дозволяє плавно змінювати обороти приблизно від 600 до 3000.

Полірувальні кола

полірувальні круги для автоПоліровальние круги призначені для машинної полірування і кріпляться до оправці полировальной машини на липучці. Випускаються кола з двох матеріалів - поролону і вовни, натуральної або штучної.

Для роботи з абразивними пастами необхідний полірувальний круг з поролону або вовни. Ними можна вести полірування як високоефективними грубими абразивними пастами, так і тонкими доводочних. Крім поролонового полірувального кола, професіонали часто використовують полірувальні круги з овечої вовни.

Вовняні полировальник, як і все натуральне, дають більш високу якість робіт, мають більший термін служби, і звичайно, набагато дорожче, ніж кола поролонові. Відзначено, однак, що поролоновий полировальник працює «м'якше», ніж вовняний.

Для роботи з неабразівним складами застосовують поролоновий коло з великим рельєфом. Цей полировальник має чорний колір.

Не користуйтеся полірувальним кругом, на якому залишилися сліди пасти від попередніх робіт. Коло має бути відмитий від залишків пасти теплою мильною водою, виполоскати чистою водою, злегка віджатий висушений.
Полірувальних кіл має бути багато. Неможливо відполірувати весь кузов автомобіля одним полірувальним кругом. В ідеалі ви повинні в процесі роботи постійно замінювати забруднені кола чистими. Знадобляться два кола - для грубої і тонкої поліровки і спеціальні серветки, які можна замінити будь-який бавовняною тканиною.

Полірувальні пасти

Все поліролі діляться на дві категорії: абразивні і неабразивні. Перші призначені для полірування кузова зі зняттям первинного лакофарбового покриття. Абразивні застосовуються тільки при дуже поганому стані кузова, і якщо автомобіль новий, то застосовувати дані поліролі не рекомендується.

інструмент для полірування кузова авто
Слід бути дуже обережним із застосуванням абразивних полиролей. Не слід ретельно полірувати одну пляму довгий час, так і "дірку можна протерти" в буквальному сенсі.
Грубі абразивні пасти. Призначені для попередньої (грубої) полірування. Необхідність в грубій полірування виникає, коли автомобіль має старе, сильно покриттям, що потьмяніло, а також дефекти у вигляді неглибоких подряпин і потертостей. Як розумієте, слово «грубий» в даному контексті має чисто умовне значення, так як розмір абразивних частинок - мікрони.

Тонкі (доводочниє) абразивні пасти. Дозволяють повернути блиск старим, не надто потьмянілим покриттям. Тонкі абразивні полірувальні пасти дозволяють видаляти дрібні подряпини, що залишаються після грубої попередньої полірування як на старих, так і на нових покриттях.

Неабразивні полірувальні пасти. Основною діючою речовиною цих матеріалів служить віск. Будучи розтертим з допомогою полірувальних серветок в тонку плівку, віск підсилює наявний глянець. До неабразивним відносяться також пасти для захисту блиску. Вони мають воскову основу і призначені для підвищення стійкості відполірованої поверхні до миття та атмосферних опадів.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОЛІРУВАННЯ КУЗОВА?

Слід пам'ятати, що жодна поліроль не спроможна прибрати великі подряпини з кузова автомобіля. Для цих цілей необхідна ремонтна підфарбовування подряпин.

До початку операцій і між етапами - машину потрібно добре вимити. Після завершення процедур її знову миють, витирають, а потім наносять захисну поліроль. Існує велика кількість захисних полиролей, які гарантують утворення захисної плівки на кузові машини. Особливо популярні зимові поліролі, які захищають кузов від снігу і реагентів.

поліруємо машину
Полірування починаємо, виконавши ряд певних заходів. Виставляємо обороти за шкалою регулятора приблизно 1500-1800 в хвилину і встановлюємо на машинку диск з полірувальним кругом. Потім наносимо на нього деяку кількість полірувальної пасти. Можна наносити пасту не так на полірувальний круг, а на полірованих поверхню. Полірування ведемо плавно, без натиску, намагаючись вести її всією площиною круга.

Щоб машинка не «нишпорила», надійно утримуємо її обома руками. Особливу обережність проявляємо на ребрах, кутах і краях полірованої деталі, так як при необережному русі машиною полировальник, особливо шерстяний, може з силою врізатися в край деталі і здерти з неї фарбу.

Чи не затримуйтеся на одному місці, інакше перегріється емаль або лак. До перегріву можуть привести також як занадто великі і навпаки, занадто малі обороти полировальной машинки для авто.

У перший раз машину треба обробляти среднеабразівним складом, який виведе не надто глибокі подряпини. Крупно абразивним засобом через незнання можете стерти поверхню до металу. Другий раз автомобіль піддається обробці складом без абразиву. Він виведе дрібні подряпини. Кожне коло використовується для свого полірувального засобу.
Недоступні для полірування машиною місця поліруємо вручну. Так само чинимо, коли є ризик пошкодити фарбу і коло. Полірувати вручну можна серветкою або шматком дрантя з невеликою кількістю полірувальної пасти. Полірування вручну віднімає багато часу і сил, однак дозволяє працювати в недоступних для полировальной машини місцях.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.