вівторок, 30 серпня 2016 р.

МИЙКА ДВИГУНА АВТОМОБІЛЯ


У даній статті обговоримо навіщо потрібно мити двигун автомобіля і як правильно мити, щоб не залити електрику.
НАВІЩО ПОТРІБНО МИТИ ДВИГУН?

Брудний двигун не несе великої небезпеки для автомобіля в цілому і зовсім не впливає на технічні характеристики. До того ж, чітких рекомендацій, як правильно / безпомилково / грамотно мити двигун машини і з якою періодичністю - немає. Але, існує кілька нюансів, які пояснюють чому внутрішні механізми краще містити в чистоті.

Бруд на двигуні ускладнює контроль за витоком технічних рідин (охолоджуючі засоби, масло). Це означає в разі виникнення несправності, автолюбитель не зможе вчасно помітити й усунути неполадки і, як наслідок, ризикує отримати більш серйозні проблеми. Потім, нарости бруду ускладнюють тепловіддачу двигуна і сприяють його перегріву. Все це виливається у втрату потужних характеристик, підвищується витрата палива. Тобто, прискорюється процес зносу.

самостійна мийка двигуна
Що стосується електропроводки, то утворилася на ній бруд здатна ускладнити запуск двигуна (відбувається витік струму). Ще один важливий аспект - чистий двигун менш пожежонебезпечний. Утворилися в моторному відсіку патьоки масла, випаровуючись і утворюючи горючі пари, можуть стати причиною пожежі двигуна. Чистий агрегат легше і приємніше обслуговувати. Більшість авто майстерень просто відмовляються брати в роботу машини з сильно забрудненим підкапотним простором.

Для самостійної мийки двигуна можна використовувати воду з шампунем, або для кращого видалення забруднень купити спеціальний очисник для двигуна.


Пінний очисник двигуна
Швидко видаляє будь-які забруднення моторного відсіку: пригорілі технічні рідини, масляні патьоки, сольові дорожні залишки. Потужні емульгатори, що утворюють активну піну, дозволяють складу утримуватися на вертикальних поверхнях, проникати в зазори між деталями, розмочувати і видаляти будь-яку, навіть застарілий бруд. Безпечний для пластику та гуми.
ЯК ПРАВИЛЬНО МИТИ ДВИГУН

Правильно мити двигун - це не мити його водою під великим тиском. Інакше шкоди буде більше ніж користі. Таким способом легко пошкодити утеплювач і викликати корозійні процеси всередині роз'ємів в генераторі, трамблере, різних реле і т.д. Сильний струмінь може геть-чисто змити наклейки з важливою інформацією в моторному відсіку, а також пошкодити фарбу на деяких деталях.

двигун до і після миття
Мийка двигуна: до і після

Користуватися слід слабким струменем води із застосуванням якісної автохімії і спеціального авто шампуню. Ніякі побутові миючі засоби грамотною людиною не повинні серйозно розглядатися в силу їх неефективності / марності проти моторного масла. Сам процес миття виглядає наступним чином:

Ізолюємо поліетиленом все, що боїться вологи (роз'єми, генератор, повітрозабірник повітряного фільтра і переривник-розподільник);
Прогріваємо і глушимо двигун (він повинен бути теплим, але не гарячим);
Знімаємо акумулятор (можна не знімати, але "мінусову" клему краще від'єднати);
Наносимо на двигун миючі засіб і даємо пару хвилин на розчинення бруду;
Змиваємо, знімаємо ізоляцію і сушимо.

Акумулятор можна обробити сумішшю з води і харчової соди в рівних пропорціях, що актуально після стаціонарної зарядки акумулятора для зменшення ступеня його розряду. Це непоганий засіб позбавити його від корозії.

Після мийки двигун оптимально сушити компресором, але можна і пилососом. В крайньому випадку, можна запустити його і почекати поки волога випарується. Потім слід протерти все дрантям. Мити мотор рекомендовано один / два рази на рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.