Визначити приховані пошкодження автомобіля можна за допомогою оцінки товщини лакофарбового покриття (ЛКП), і напевно багато хто бачив у руках перекупників спеціальні прилади, за допомогою яких вони визначають ціла машина або "бита".
Ці прилади називаються товщиномірами і з їх допомогою можна дізнатися багато цікавого про минуле життя автомобіля. У даній статті піде мова про ТОВЩИНОМІРІВ: їх основні різновиди, методи визначення товщини лакофарбового покриття автомобіля.
Не обов'язково бути професійним перекупником, щоб освоїти застосування товщиномірів, оскільки їх використання виправдано навіть, якщо вирішили купити б / у автомобіль для себе. В силу цього хотілося б докладніше поговорити про основні різновиди подібних приладів і методикою роботи з ними.
Насамперед розкриємо тему яким чином за допомогою товщиноміра можна визначити чи була машина "бита" чи ні.
визначаємо товщину кузова автомобіля за допомогою толщімера
Справа в тому, що товщина заводського шару фарби на всіх кузовних деталях автомобілів, як правило, коливається в межах від 70 до 180 мкм. Якщо показання приладу знаходяться в цих межах, можете бути впевнені, що та чи інша деталь не перефарбовувалася. Якщо машина побувала в ДТП, але була відновлена, необхідно знати, що це зробити неможливо без нанесення шару шпаклівки, що в значній мірі збільшує товщину лакофарбового покриття.
Якщо прилад показує, що загальна товщина покриття перевищує 200-250 мкм, це служить сигналом, що даний автомобіль побував в аварії. Або якщо в одному або декількох місцях товщина значно перевищує, ніж в інших - значить присутній шар ремонтної шпаклівки.
ВИДИ ТОВЩИНОМІРІВ, ЯКІ З НИХ найбільш практичним
Існує багато видів товщиномірів, робота яких заснована на різних принципах, але для оцінки товщини лакофарбового покриття автомобілів придатні три типи: електромагнітні, вихореструмо і ультразвукові. Кожен з них має як переваги, так і недоліки, в силу чого про них слід розповісти окремо.
толщиномер лакофарбових покриттів автомобіля
Електромагнітні толщиномери є практичними і надійними приладами, основною перевагою яких можна вважати високу точність вимірювань. До їх недоліків можна віднести той факт, що вимірювання доступні лише для залізовмісних поверхонь. Будь-які кольорові метали або пластик таким ТОВЩИНОМІРІВ, як то кажуть, не по зубах.
Віхретоковиє толщиномери справляються з вимірами товщини покриття на будь-яких металах, однак найкраще працюють з тими, які мають підвищену токопроводімость і це, до речі, є їх основним недоліком. Дані прилади мають відмінну точністю вимірювання для поверхонь з таких металів як, наприклад, алюміній, але для заліза цей параметр залишає бажати кращого.
Ультразвукові товщиноміри є найбільш універсальними, оскільки з їх допомогою можна проводити вимірювання товщини шару фарби не тільки на металевих поверхнях, але також на пластиці, композитних матеріалах і навіть на кераміці. З їх допомогою можливо з високою точністю виміряти товщину покриття не тільки на кузовних деталях автомобіля, але і на пластикових бамперах, карбонових вставках і інших декоративних елементах.
Ультразвукові прилади найкраще підходять для професійної діяльності і основним їх недоліком можна вважати відносно високу вартість. Тому існують сервіси, де можна взяти толщиномер на прокат на кілька днів / добу, що буде вигідніше.
ЯК КОРИСТУВАТИСЯ ТОВЩИНОМІРІВ?
У висновку коротко опишемо метод застосування толщиномера для оцінки стану кузова автомобіля, який зводиться до наступних дій: прикладаючи контрольну частину приладу до кожної кузовний деталі необхідно стежити за показаннями індикатора. Починати вимірювання слід з одного з передніх крил, послідовно обходячи навколо машини.
визначення товщини лакофарбового покриття авто
Кожну з деталей слід виміряти мінімум в 4-х точках, при цьому приділяючи особливу увагу вертикальних стійок і даху.
Якщо показання приладу в будь-якому місці перевищують заводську норму, необхідно збільшити число контрольних точок для того, щоб виявити площа пошкодження і його тяжкість, яка прямо пропорційна шару нанесеної шпаклівки.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.