Автоматичні коробки передач (АКПП) привертають увагу автовласників, відсуваючи механічну коробку на другий план. Розглянемо основні плюси і мінуси коробки-автомат. Стаття для тих, хто до сих пір сумнівається у виборі.
ПЛЮСИ КОРОБКИ-АВТОМАТ
Автомобіль з АКПП дає можливість сконцентруватися на дорозі, не відволікаючись на перемикання передач. Особливо це відноситься до початківців автолюбителям, яким складно звертатися з "механікою". Зараз можна в автошколі проходити навчання на машині, обладнаній "автоматом". Тільки враховуйте, що водити машину з механічною коробкою передач стане заборонено, про що буде позначка в водійських правах.
коробка автомат кращий варіант для більшості автолюбителів
Крім цього, у «новачків» часто бувають складнощі з зворушенням з місця, "глухнуть" при різкому відпуску зчеплення. В автомобілях, обладнаних автоматичною коробкою передач, цей процес контролюється електронікою, що дає істотний плюс. Немає педалі зчеплення - немає і проблем.
Автомобілі з класичної АКПП має плавністю руху, яка досягається рівномірним зміною величини крутного моменту двигуна в залежності від навантаження. Не потрібно думати, яку передачу "увіткнути", все зробить за Вас електроніка. Сучасні "автомати" можуть виручити водія при русі по складних ділянках з переважанням снігу, піску - якщо є у коробки даний режим.
У Європі 80% проданих автомобілів оснащені коробкою-автомат. У Росії за минулий рік продано 48,3% машин з автоматичною коробкою передач. У бюджетному сегменті частка автомобілів з "автоматом" становить до 10%, а в преміум-сегменті і середній клас - близько 80 відсотків.
МІНУСИ КОРОБКИ-АВТОМАТ
Головними мінусами автоматичної коробки є високі вимоги до умов експлуатації та дорожнеча обслуговування. У коробки-автомат витрата палива в порівнянні з механікою вище на 1-2 літра. Якщо механічні коробки не мають проблем в експлуатації, крім заміни зчеплення при пробігу 100-150 000 км, то автомати більш складні і вимагають постійного догляду. При неправильної експлуатації, з різкими стартами і пробуксовками можна легко "вбити" АКПП. Плюс обслуговування дорожче, ніж у механіки.
плюси і мінуси АКПП для простого автолюбителя
На автомобілі з коробкою-автомат досить складно здійснювати буксирування, при чому робити це вкрай не бажано. Неможливо в автомобілі з «автоматом» при розрядці акумуляторної батареї завестися «з штовхача». Якщо застрягли в снігу або бруду, то розгойдати машину, як на "механіці", не вийде - доведеться самостійно витягувати автомобіль.
Резюмуючи, можна сказати: автомобіль, обладнаний автоматичною коробкою передач надійний і має великий ресурс при грамотному управлінні і дотриманням правил догляду протягом усього терміну експлуатації. Коробка автомат більш краща при міському русі з постійними пробками, але за це доведеться платити більшої вартість машини з "автоматом" і підвищеною витратою палива. Якщо комфорт важливіше - вибирайте коробку-автомат.
Коробка-автомат краще для водіїв, хто не обмежений у коштах і не готовий жертвувати навіть дещицею комфорту. Також порекомендую статтю "FAQ по АКПП", де зібрані питання по роботі коробки-автомат, дізнаєтеся які бувають режими і як користуватися.
ПЛЮСИ КОРОБКИ-АВТОМАТ
Автомобіль з АКПП дає можливість сконцентруватися на дорозі, не відволікаючись на перемикання передач. Особливо це відноситься до початківців автолюбителям, яким складно звертатися з "механікою". Зараз можна в автошколі проходити навчання на машині, обладнаній "автоматом". Тільки враховуйте, що водити машину з механічною коробкою передач стане заборонено, про що буде позначка в водійських правах.
коробка автомат кращий варіант для більшості автолюбителів
Крім цього, у «новачків» часто бувають складнощі з зворушенням з місця, "глухнуть" при різкому відпуску зчеплення. В автомобілях, обладнаних автоматичною коробкою передач, цей процес контролюється електронікою, що дає істотний плюс. Немає педалі зчеплення - немає і проблем.
Автомобілі з класичної АКПП має плавністю руху, яка досягається рівномірним зміною величини крутного моменту двигуна в залежності від навантаження. Не потрібно думати, яку передачу "увіткнути", все зробить за Вас електроніка. Сучасні "автомати" можуть виручити водія при русі по складних ділянках з переважанням снігу, піску - якщо є у коробки даний режим.
У Європі 80% проданих автомобілів оснащені коробкою-автомат. У Росії за минулий рік продано 48,3% машин з автоматичною коробкою передач. У бюджетному сегменті частка автомобілів з "автоматом" становить до 10%, а в преміум-сегменті і середній клас - близько 80 відсотків.
МІНУСИ КОРОБКИ-АВТОМАТ
Головними мінусами автоматичної коробки є високі вимоги до умов експлуатації та дорожнеча обслуговування. У коробки-автомат витрата палива в порівнянні з механікою вище на 1-2 літра. Якщо механічні коробки не мають проблем в експлуатації, крім заміни зчеплення при пробігу 100-150 000 км, то автомати більш складні і вимагають постійного догляду. При неправильної експлуатації, з різкими стартами і пробуксовками можна легко "вбити" АКПП. Плюс обслуговування дорожче, ніж у механіки.
плюси і мінуси АКПП для простого автолюбителя
На автомобілі з коробкою-автомат досить складно здійснювати буксирування, при чому робити це вкрай не бажано. Неможливо в автомобілі з «автоматом» при розрядці акумуляторної батареї завестися «з штовхача». Якщо застрягли в снігу або бруду, то розгойдати машину, як на "механіці", не вийде - доведеться самостійно витягувати автомобіль.
Резюмуючи, можна сказати: автомобіль, обладнаний автоматичною коробкою передач надійний і має великий ресурс при грамотному управлінні і дотриманням правил догляду протягом усього терміну експлуатації. Коробка автомат більш краща при міському русі з постійними пробками, але за це доведеться платити більшої вартість машини з "автоматом" і підвищеною витратою палива. Якщо комфорт важливіше - вибирайте коробку-автомат.
Коробка-автомат краще для водіїв, хто не обмежений у коштах і не готовий жертвувати навіть дещицею комфорту. Також порекомендую статтю "FAQ по АКПП", де зібрані питання по роботі коробки-автомат, дізнаєтеся які бувають режими і як користуватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.