У більшості випадків вихлопна система сучасного автомобіля має в своєму складі каталізатор.
Для розуміння можливих причин поломки каталізатора слід ознайомитися з його конструкцією. Очищення вихлопних газів мотора від шкідливих складових виконує особливий шар, який називають носієм. Він розташовується в спеціальному блоці, зробленому у вигляді сот. Сам блок виробляють з металу або кераміки. Конструкція з металу властива автомобілям азіатських виробників, а керамічна - машинам з Європи. Одним з головних недоліків керамічного блоку є його крихкість.
Каталізатор може вийти з ладу з наступних причин:
Удар. Навіть слабкий удар днищем призводить до появи спочатку невідчутних тріщин сот в блоці каталізатора. Це буде початком поломки, оскільки подальше використання автомобіля призведе до збільшення тріщин і остаточного руйнування сот блоку;
Паливо низької якості і сумнівні спеціальні рідини, які застосовують для промивання паливної системи. В результаті їх використання призведе до засмічення сот і зниження ефективності каталізатора.
Ознаки термінової заміни каталізатора і обов'язкового звернення на станцію обслуговування:
Погіршення тяги автомобіля;
При роботі двигуна чути особливий деренчливий звук з-під днища автомобіля в районі сидіння водія;
Стрілка приладу-покажчика оборотів мотора має нестабільне становище на холостих обертах.
Наведений список причин може проявитися комплексно або окремо. При появі подібних симптомів заміна каталізаторів обов'язкове. Коли вихлопна система працює несправне, виникає небезпека поломки двигуна.
neispravnost_katalizatora_i_puti_resheniya_problemy2
Чим замінити каталізатор
Одним з оптимальних варіантів буде покупка каталізатора від фірми-виробника. Єдиний його недолік - це висока вартість. Крім цього замість стандартного каталізатора можна встановити універсальний нейтралізатор або вогнегасник. При виборі універсального нейтралізатора слід підбирати модель тільки з металевими сотами. Вона прослужить значно довше. Інший варіант - установка пламегасителя, який повністю відповідає вітчизняним нормам щодо викиду вихлопних газів. На придбання універсального пламегасителя можна значно заощадити. Для автомобілів з двигуном до 2 літрів цей варіант цілком підійде. Для більш значних обсягів пламегаситель підбирається індивідуально.
Для розуміння можливих причин поломки каталізатора слід ознайомитися з його конструкцією. Очищення вихлопних газів мотора від шкідливих складових виконує особливий шар, який називають носієм. Він розташовується в спеціальному блоці, зробленому у вигляді сот. Сам блок виробляють з металу або кераміки. Конструкція з металу властива автомобілям азіатських виробників, а керамічна - машинам з Європи. Одним з головних недоліків керамічного блоку є його крихкість.
Каталізатор може вийти з ладу з наступних причин:
Удар. Навіть слабкий удар днищем призводить до появи спочатку невідчутних тріщин сот в блоці каталізатора. Це буде початком поломки, оскільки подальше використання автомобіля призведе до збільшення тріщин і остаточного руйнування сот блоку;
Паливо низької якості і сумнівні спеціальні рідини, які застосовують для промивання паливної системи. В результаті їх використання призведе до засмічення сот і зниження ефективності каталізатора.
Ознаки термінової заміни каталізатора і обов'язкового звернення на станцію обслуговування:
Погіршення тяги автомобіля;
При роботі двигуна чути особливий деренчливий звук з-під днища автомобіля в районі сидіння водія;
Стрілка приладу-покажчика оборотів мотора має нестабільне становище на холостих обертах.
Наведений список причин може проявитися комплексно або окремо. При появі подібних симптомів заміна каталізаторів обов'язкове. Коли вихлопна система працює несправне, виникає небезпека поломки двигуна.
neispravnost_katalizatora_i_puti_resheniya_problemy2
Чим замінити каталізатор
Одним з оптимальних варіантів буде покупка каталізатора від фірми-виробника. Єдиний його недолік - це висока вартість. Крім цього замість стандартного каталізатора можна встановити універсальний нейтралізатор або вогнегасник. При виборі універсального нейтралізатора слід підбирати модель тільки з металевими сотами. Вона прослужить значно довше. Інший варіант - установка пламегасителя, який повністю відповідає вітчизняним нормам щодо викиду вихлопних газів. На придбання універсального пламегасителя можна значно заощадити. Для автомобілів з двигуном до 2 літрів цей варіант цілком підійде. Для більш значних обсягів пламегаситель підбирається індивідуально.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.