вівторок, 30 серпня 2016 р.

ЯК РОЗІБРАТИСЯ, ЩО АВТОМОБІЛЬ БИТИЙ І перефарбовані

У даній статті наведемо поради по візуальному визначенню ознак битого і перефарбованого автомобіля. Як їх визначити на око без спеціальних приладів.
ВИЗНАЧАЄМО перефарбовані ЕЛЕМЕНТИ НА-ВІЧ

Яку стару машину не візьми з пропонованих на авторинку, так вона, по завіреннях продавця, «не бита» і «не фарбована». На ділі це далеко не так. Як же дізнатися правду?

1. Про те що, автомобіль перефарбовувався, свідчить відмінність у відтінках у деталей кузова, навіть саме незначне. Розглянути це можна, перебуваючи на відстані близько 10 м від машини, бажано, при бічному освітленні.

Щоб точно впевнитися, кузовні деталі (наприклад, дверцята і крило) слід розглянути з декількох ракурсів. Зафіксувавши погляд на підозрілих елементах, слід рухатися по кривій, яка приблизно збігається з колом, центр якої знаходиться на даному об'єкті. Колористів, які вміють підібрати ідеально збігаються відтінки, зустріти можна не часто, тому невідповідність кольорів даний спосіб дозволяє виявити.

визначаємо дефекти фарбування машини на око
2. Ще однією характерною прикметою перефарбованій машини є частинки пилу, що осіли на ще не висохлу деталь в місці фарбування. Пил є в будь-якому приміщенні, навіть у найчистішому. Що стосується середньостатистичної майстерні з ремонту кузовів, то вона вже точно там присутній.

Однак цей метод спрацьовує не завжди, оскільки продавці призвичаїлися відшліфовувати і полірувати старі машини так, що на кузові не залишається ні пилинки, ні смітинки.

3. Перефарбований автомобіль можна розпізнати по особливому ознакою - шагрені. Цей показник характеризує певну нерівність покриття кузова, яка утворюється після розпилення фарби. Навіть на новому, тільки що зійшов з конвеєра автомобілі, є шагрень. Причому для кожного виду фарби характерна різна ступінь нерівностей.

заводська шагрень на кузові автомобіля
Зрозуміло, що придбати фарбу, ідентичний заводському, у фахівців сервісних майстерень можливості немає, тому перефарбовані елементи нескладно визначити саме по шагрені. І справа не тільки в сорті фарби: на конвеєрі процес фарбування кузова роботизована, а в майстерні розпорошення проводиться людьми, тому поверхня виходить не настільки ідеальною.

Фахівці сервісів розуміють це, тому після фарбування застосовують полірування і шліфування. Після всіх цих маніпуляцій поверхню деталі стає занадто гладкою в порівнянні з заводським покриттям. Різницю найкраще помітити, якщо зіставити відмінності між відбитками і відблисками на сусідніх елементах.

Розпізнати битий автомобіль допоможе прилад толщиномер, але вартість його висока. В такому випадку можна або взяти толщиномер в оренду на добу або купити дешевий прилад, але він не впоратися з визначенням товщини на пластикових і алюмінієвих деталях. Альтернатива ТОВЩИНОМІРІВ служить звичайний магніт, якщо кузов сталевий і шар шпаклівки великий.

Якщо помітили, що автомобіль раніше перефарбовувався, - це не привід відмовитися від покупки. Якщо пошкодження були невеликими, наприклад, при дрібної аварії, то це дає вагомі підстави знизити ціну машини.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.