Завдяки своїй універсальності і відносно низькій вартості двостійковий підйомник є найпоширенішим видом підйомника в автосервісі. На ринку представлено більше 200 моделей різних виробників (AE & T, Сивик і ін). Як в них розібратися і як вибрати двостійковий підйомник в своїй автосервіс?
Основні характеристики
Вантажопідйомність
3.0 - 4.5 т - підйомники для легкових автомобілів і джипів.
Більше 4.5 т - підйомники для комерційного транспорту, великих джипів і броньованих авто.
Як правило у таких підйомників потужні лапи і вони не заходять під сучасні легкові автомобілі з пластиковими порогами і низьким кліренсом. Тобто на такому підйомнику не піднімеш Тойоту Короллу або БМВ 3-ї серії. Але потужні лапи і жорстка конструкція не дають розгойдуватися важкого автомобілю і механік відчуває себе впевнено, виконуючи ремонтні роботи.
тип приводу
Електрогідравлічний
Найбільш популярний зараз тип приводу. У кожній колоні встановлено по одному циліндру, в який при підйомі нагнітається масло з гідростанції. За допомогою тросів забезпечується синхронізація лап, щоб автомобіль рівно піднімався і опускався.
У кожній колоні є стопор, який виключає самовільне опускання автомобіля. Також в гідроприводі встановлений «парашутний» клапан, який забезпечує плавне опускання автомобіля в разі витоку масла з гідросистеми (наприклад, при пошкодженні шланга).
У гідростанції встановлено один електродвигун потужністю 1,5 - 2,2 кВт. Він працює тільки при підйомі авто, опускання проводиться під власною вагою автомобіля.
Переваги перед електромеханічними підйомниками:
невелике споживання електроенергії;
досить легко опустити автомобіль, якщо відключили електроенергію або поламався підйомник;
низька вартість ремонту при правильній експлуатації, заміни вимагають тільки манжети
електромеханічний
У кожній колоні встановлено гвинт, каретка з лапами за допомогою гайки рухається вгору-вниз по цьому гвинта. Як правило кожен гвинт приводиться в дію власним електродвигуном потужністю 2,0-3,0 кВт. Синхронізація виконується електромеханічно (за допомогою троса і кінцевих вимикачів) або електронно (за допомогою датчиків обороту). Безпека забезпечується страхувальної гайкою, яка вступає в роботу, якщо зірвало різьбу на робочої гайки.
переваги:
колони підйомника з електронною синхронізацією пов'язані між собою проводом, який можна заховати в підлозі, провести по стелі і т.д.
Тип синхронізації
Для того, щоб лапи підйомника синхронно піднімалися на кожній колоні, вони повинні бути між собою пов'язані (тросом, ланцюгом або проводом)
Нижня
У підйомника є нижня Переїзне підставу або кришка, яка закриває трос або ланцюг. Така підстава сильно ускладнює роботу механіка і заважає при роботі з трансмісійної стійкою, установкою для зливу масла і т.д.
Підйомник з нижньої синхронізацій має невелику висоту стійок - 2,800 - 3,200 мм і його можна встановити в приміщення з невисокою стелею.
Верхня
У підйомника є верхня балка або перемичка, в якій проходять троса або провід. За рахунок цього у підйомника утворюється так званий «рівну підлогу» - немає підстави, яке заважає в роботі.
За рахунок верхньої балки підйомники вимагають висоти приміщення 4,5 м. Є моделі підйомників висотою 3,6 - 3,7 м, але на них незручно працювати з джипами, мікроавтобусами.
Асиметричне розташування колон
Дозволяє ширше відкривати передні двері авто, коли він встановлений на підйомнику. Тим самим полегшується процес посадки / виходу.
Виробники підйомників
китайські
Виробників багато, від сучасних заводів з роботами до кустарних майстерень. Вибирати варто з брендів, які давно (більше 5 років) присутні на російському ринку і мають постійних імпортерів. Це гарантує якість підйомника і забезпечує хоча б мінімальний рівень сервісної підтримки.
Наприклад, AE & T, Peak, ATIS, Trommelberg.
Перевага китайських підйомників - ціна.
європейські
В основному це італійські (ОМА, Ravaglioli) або німецькі (Maha, Nussbaum, Rotary) виробники. Багато брендів (наприклад, AE & T) зараз випускають недорогі моделі, які вони виробляють в Китаї. Тому, якщо ціна на європейський підйомник більше китайського, то будьте впевнені, він зроблений в Китаї.
Перевага європейських підйомників:
точно відповідають заявленим характеристикам (якщо написано вантажопідйомність 4,0 т, то він їх точно підніме і під ним не страшно буде працювати);
довговічність (розраховані на професійну інтенсивну експлуатацію);
ремонтопридатність (ви зможете купити запчастини навіть через 20 років, тому що є деталировки, серійний номер підйомників);
відмінний зовнішній вигляд;
зручність роботи.
вітчизняні
Єдиний виробник сучасних підйомників хорошої якості - це завод «Сивик» (Омськ). За характеристиками і функціоналом підйомники відповідають початковим моделям європейських підйомників, а коштують дешевше китайських аналогів.
Є ще двостійковий підйомник Дмитровського заводу П-97 і П1-01, має конструкцію 30-ти річної давності, невибагливий в роботі і запчастини на кожен з них коштують не дорого.
Також є краснодарський виробник компанія RS. Вони роблять одну модель початкового рівня, аналог китайського Т4. Але роблять добре і ціна на нього помітно дешевше китайського.
Як вибрати?
Якщо відштовхуватися від бюджету, то
до 100,000 рублів
За ці гроші можна купити:
китайський електрогідравлічний підйомник вантажопідйомністю 3,5 - 4,0 т з нижньою синхронізацією, ручним зняттям з стопорів, з підключенням 220В або 380В. Моделі AE & T Т4, RST4, Peak 208 або аналоги
російський електромеханічний підйомник П-97 з нижньою синхронізацією, масивним переїзної підставою і великим споживанням електроенергії, тільки 380
від 100,000 до 200,000 рублів
тут вибір набагато ширше:
китайський електрогідравлічний підйомник вантажопідйомністю 3,5 - 4,0 т з нижньою синхронізацією, електричним або пневматичним зняттям з стопорів, з підключенням 220В або 380В. Моделі AE & T T4B, ATIS A245, Peak 210.
такий же, але з верхньою синхронізацією, висотою 3,6-3,7 м. Моделі AE & T S2-D2, ATIS 240CM, Peak 209C.
електрогідравлічні підйомники з верхньою синхронізацією, вантажопідйомністю 3,5-4,2 тонни, висотою 3,6 - 4,2 м, ручним або електричним зняттям з стопорів, зі звичайними або асиметричними стійками російського, китайського виробництва, в тому числі європейських брендів. Моделі Сивик ПГА-3500, ПГА-4200 ATIS A245CM, Peak 210C, Trommelberg TST45ACH, OMA 210I / 32.
електромеханічний підйомник г / п 5,0 т російського виробництва Дарзі П1-01.
від 200,000 рублів
електрогідравлічний підйомник г / п 5,0 т російського чи китайського виробництва. Моделі Сивик ПГА-5000, ATIS A250.
європейський підйомник будь-якої конструкції і комплектації.
Які є обмеження?
Якщо висота приміщення менше 3,5 метрів, то тільки підйомник з нижньою синхронізацією (Т4, RST4, Peak 208). Якщо більше, то беріть тільки з верхньою синхронізацією.
Якщо немає 380 в приміщенні, то тільки підйомник з нижньою синхронізацією (Т4, RST4, Peak 208).
Якщо основна маса автомобілів це комерційний транспорт, то краще купити 4-х стійковий підйомник. Якщо все таки потрібен 2-х стійковий, то тільки моделі г / п 5,0 т і вище.
Якщо фундамент (бетонна плита), до якого буде кріпиться підйомник, глибиною менше 20 см, якщо він не армований і якщо ви не хочете його переробляти, то тільки російський підйомник П-97 з потужним підставою.
Якщо бюджет дозволяє, беріть європейський підйомник (RAV KPX337, Maha Mapower 3.0), він себе окупає безотказностью і надійністю. Якщо немає, беріть російський «Сивик».
Задумайтесь, скільки ви втратите, коли у вас в сезон зупиниться підйомник і вам потрібно буде чекати запчастина? У китайських підйомників немає точних деталювання, відповідних серійними номерами та років випуску. Ви замовите запчастина, а вона може не підійти. Її взагалі може не бути в Росії і її потрібно буде чекати з Китаю, а це 4-6 місяців. Китайські виробники експрес-доставкою запчастини не відправляють.
Основні характеристики
Вантажопідйомність
3.0 - 4.5 т - підйомники для легкових автомобілів і джипів.
Більше 4.5 т - підйомники для комерційного транспорту, великих джипів і броньованих авто.
Як правило у таких підйомників потужні лапи і вони не заходять під сучасні легкові автомобілі з пластиковими порогами і низьким кліренсом. Тобто на такому підйомнику не піднімеш Тойоту Короллу або БМВ 3-ї серії. Але потужні лапи і жорстка конструкція не дають розгойдуватися важкого автомобілю і механік відчуває себе впевнено, виконуючи ремонтні роботи.
тип приводу
Електрогідравлічний
Найбільш популярний зараз тип приводу. У кожній колоні встановлено по одному циліндру, в який при підйомі нагнітається масло з гідростанції. За допомогою тросів забезпечується синхронізація лап, щоб автомобіль рівно піднімався і опускався.
У кожній колоні є стопор, який виключає самовільне опускання автомобіля. Також в гідроприводі встановлений «парашутний» клапан, який забезпечує плавне опускання автомобіля в разі витоку масла з гідросистеми (наприклад, при пошкодженні шланга).
У гідростанції встановлено один електродвигун потужністю 1,5 - 2,2 кВт. Він працює тільки при підйомі авто, опускання проводиться під власною вагою автомобіля.
Переваги перед електромеханічними підйомниками:
невелике споживання електроенергії;
досить легко опустити автомобіль, якщо відключили електроенергію або поламався підйомник;
низька вартість ремонту при правильній експлуатації, заміни вимагають тільки манжети
електромеханічний
У кожній колоні встановлено гвинт, каретка з лапами за допомогою гайки рухається вгору-вниз по цьому гвинта. Як правило кожен гвинт приводиться в дію власним електродвигуном потужністю 2,0-3,0 кВт. Синхронізація виконується електромеханічно (за допомогою троса і кінцевих вимикачів) або електронно (за допомогою датчиків обороту). Безпека забезпечується страхувальної гайкою, яка вступає в роботу, якщо зірвало різьбу на робочої гайки.
переваги:
колони підйомника з електронною синхронізацією пов'язані між собою проводом, який можна заховати в підлозі, провести по стелі і т.д.
Тип синхронізації
Для того, щоб лапи підйомника синхронно піднімалися на кожній колоні, вони повинні бути між собою пов'язані (тросом, ланцюгом або проводом)
Нижня
У підйомника є нижня Переїзне підставу або кришка, яка закриває трос або ланцюг. Така підстава сильно ускладнює роботу механіка і заважає при роботі з трансмісійної стійкою, установкою для зливу масла і т.д.
Підйомник з нижньої синхронізацій має невелику висоту стійок - 2,800 - 3,200 мм і його можна встановити в приміщення з невисокою стелею.
Верхня
У підйомника є верхня балка або перемичка, в якій проходять троса або провід. За рахунок цього у підйомника утворюється так званий «рівну підлогу» - немає підстави, яке заважає в роботі.
За рахунок верхньої балки підйомники вимагають висоти приміщення 4,5 м. Є моделі підйомників висотою 3,6 - 3,7 м, але на них незручно працювати з джипами, мікроавтобусами.
Асиметричне розташування колон
Дозволяє ширше відкривати передні двері авто, коли він встановлений на підйомнику. Тим самим полегшується процес посадки / виходу.
Виробники підйомників
китайські
Виробників багато, від сучасних заводів з роботами до кустарних майстерень. Вибирати варто з брендів, які давно (більше 5 років) присутні на російському ринку і мають постійних імпортерів. Це гарантує якість підйомника і забезпечує хоча б мінімальний рівень сервісної підтримки.
Наприклад, AE & T, Peak, ATIS, Trommelberg.
Перевага китайських підйомників - ціна.
європейські
В основному це італійські (ОМА, Ravaglioli) або німецькі (Maha, Nussbaum, Rotary) виробники. Багато брендів (наприклад, AE & T) зараз випускають недорогі моделі, які вони виробляють в Китаї. Тому, якщо ціна на європейський підйомник більше китайського, то будьте впевнені, він зроблений в Китаї.
Перевага європейських підйомників:
точно відповідають заявленим характеристикам (якщо написано вантажопідйомність 4,0 т, то він їх точно підніме і під ним не страшно буде працювати);
довговічність (розраховані на професійну інтенсивну експлуатацію);
ремонтопридатність (ви зможете купити запчастини навіть через 20 років, тому що є деталировки, серійний номер підйомників);
відмінний зовнішній вигляд;
зручність роботи.
вітчизняні
Єдиний виробник сучасних підйомників хорошої якості - це завод «Сивик» (Омськ). За характеристиками і функціоналом підйомники відповідають початковим моделям європейських підйомників, а коштують дешевше китайських аналогів.
Є ще двостійковий підйомник Дмитровського заводу П-97 і П1-01, має конструкцію 30-ти річної давності, невибагливий в роботі і запчастини на кожен з них коштують не дорого.
Також є краснодарський виробник компанія RS. Вони роблять одну модель початкового рівня, аналог китайського Т4. Але роблять добре і ціна на нього помітно дешевше китайського.
Як вибрати?
Якщо відштовхуватися від бюджету, то
до 100,000 рублів
За ці гроші можна купити:
китайський електрогідравлічний підйомник вантажопідйомністю 3,5 - 4,0 т з нижньою синхронізацією, ручним зняттям з стопорів, з підключенням 220В або 380В. Моделі AE & T Т4, RST4, Peak 208 або аналоги
російський електромеханічний підйомник П-97 з нижньою синхронізацією, масивним переїзної підставою і великим споживанням електроенергії, тільки 380
від 100,000 до 200,000 рублів
тут вибір набагато ширше:
китайський електрогідравлічний підйомник вантажопідйомністю 3,5 - 4,0 т з нижньою синхронізацією, електричним або пневматичним зняттям з стопорів, з підключенням 220В або 380В. Моделі AE & T T4B, ATIS A245, Peak 210.
такий же, але з верхньою синхронізацією, висотою 3,6-3,7 м. Моделі AE & T S2-D2, ATIS 240CM, Peak 209C.
електрогідравлічні підйомники з верхньою синхронізацією, вантажопідйомністю 3,5-4,2 тонни, висотою 3,6 - 4,2 м, ручним або електричним зняттям з стопорів, зі звичайними або асиметричними стійками російського, китайського виробництва, в тому числі європейських брендів. Моделі Сивик ПГА-3500, ПГА-4200 ATIS A245CM, Peak 210C, Trommelberg TST45ACH, OMA 210I / 32.
електромеханічний підйомник г / п 5,0 т російського виробництва Дарзі П1-01.
від 200,000 рублів
електрогідравлічний підйомник г / п 5,0 т російського чи китайського виробництва. Моделі Сивик ПГА-5000, ATIS A250.
європейський підйомник будь-якої конструкції і комплектації.
Які є обмеження?
Якщо висота приміщення менше 3,5 метрів, то тільки підйомник з нижньою синхронізацією (Т4, RST4, Peak 208). Якщо більше, то беріть тільки з верхньою синхронізацією.
Якщо немає 380 в приміщенні, то тільки підйомник з нижньою синхронізацією (Т4, RST4, Peak 208).
Якщо основна маса автомобілів це комерційний транспорт, то краще купити 4-х стійковий підйомник. Якщо все таки потрібен 2-х стійковий, то тільки моделі г / п 5,0 т і вище.
Якщо фундамент (бетонна плита), до якого буде кріпиться підйомник, глибиною менше 20 см, якщо він не армований і якщо ви не хочете його переробляти, то тільки російський підйомник П-97 з потужним підставою.
Якщо бюджет дозволяє, беріть європейський підйомник (RAV KPX337, Maha Mapower 3.0), він себе окупає безотказностью і надійністю. Якщо немає, беріть російський «Сивик».
Задумайтесь, скільки ви втратите, коли у вас в сезон зупиниться підйомник і вам потрібно буде чекати запчастина? У китайських підйомників немає точних деталювання, відповідних серійними номерами та років випуску. Ви замовите запчастина, а вона може не підійти. Її взагалі може не бути в Росії і її потрібно буде чекати з Китаю, а це 4-6 місяців. Китайські виробники експрес-доставкою запчастини не відправляють.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.