Жодна людина не захищений від проколів протектора і бічних порізів шини. Тільки високоякісний ремонт забезпечує надійність подальшого використання шин.
Такий спосіб ремонту створювався для російських доріг. У ньому враховані всі характерні риси наших доріг. Цей метод відрізняється від «холодного» ремонту тим, що «гарячий» метод ремонту сирої гуми і хімічна вулканізація пластиру відбуваються одночасно під тиском 4кг / см і при температурі 130-150 ° С. Одноетапний метод використовують для вулканізації шин вантажних і великогабаритних автомобілів, що експлуатуються у важких умовах на дорозі.
Очевидна гідність одноетапного способу - збільшена надійність зв'язків пластиру і шини. Це допустимо тільки якщо пластир, клей і сира гума відчувають дію температури і тиску. Це сильно улучает властивості клею. Шар пластиру «вплавляется» в шину. Тривалість ремонту виходить мінімальною.
Важливим є те, що одноетапний спосіб ремонту дає можливість виправити всі помилки, які були допущені під час підготовки шини, в тому числі і на завершальному етапі ремонту. Ремонтована зона і пластир одноразово нагрівають під тиском, внаслідок чого відбувається різке підвищення фортеці зв'язку пластиру і шини. Підвищення міцності цілком виправляє помилки, допущені під час вулканізації.
"Комплекс-1" використовується при вулканізації легкових і малих вантажних авто.
"Комплекс-2" використовується при вулканізації вантажних авто і малої позашляхової, сільськогосподарської техніки. "Комплекс-3" використовується пі вулканізації кар'єрної, позашляхової та сільськогосподарської техніки.
"Комплекс-3" використовується пі вулканізації кар'єрної, позашляхової та сільськогосподарської техніки.
"Комплекс-4" використовується при вулканізації понад великогабаритних шин позашляхової техніки.
Такий спосіб ремонту створювався для російських доріг. У ньому враховані всі характерні риси наших доріг. Цей метод відрізняється від «холодного» ремонту тим, що «гарячий» метод ремонту сирої гуми і хімічна вулканізація пластиру відбуваються одночасно під тиском 4кг / см і при температурі 130-150 ° С. Одноетапний метод використовують для вулканізації шин вантажних і великогабаритних автомобілів, що експлуатуються у важких умовах на дорозі.
Очевидна гідність одноетапного способу - збільшена надійність зв'язків пластиру і шини. Це допустимо тільки якщо пластир, клей і сира гума відчувають дію температури і тиску. Це сильно улучает властивості клею. Шар пластиру «вплавляется» в шину. Тривалість ремонту виходить мінімальною.
Важливим є те, що одноетапний спосіб ремонту дає можливість виправити всі помилки, які були допущені під час підготовки шини, в тому числі і на завершальному етапі ремонту. Ремонтована зона і пластир одноразово нагрівають під тиском, внаслідок чого відбувається різке підвищення фортеці зв'язку пластиру і шини. Підвищення міцності цілком виправляє помилки, допущені під час вулканізації.
"Комплекс-1" використовується при вулканізації легкових і малих вантажних авто.
"Комплекс-2" використовується при вулканізації вантажних авто і малої позашляхової, сільськогосподарської техніки. "Комплекс-3" використовується пі вулканізації кар'єрної, позашляхової та сільськогосподарської техніки.
"Комплекс-3" використовується пі вулканізації кар'єрної, позашляхової та сільськогосподарської техніки.
"Комплекс-4" використовується при вулканізації понад великогабаритних шин позашляхової техніки.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.