Буксирувальні приналежності повинні бути в кожному автомобілі, щоб в аварійній ситуації або при серйозної поломки основних вузлів його можна було відбуксирувати за допомогою іншого транспортного засобу, не вдаючись до послуг евакуатора.
У більшості випадків автомобілісти вдаються до способу буксирування на гнучкому зчепленні. Це можливо, тільки якщо його поломка не пов'язана з несправністю гальм або рульового управління. Трос чіпляють до спеціальних буксирним кільцям, які встановлені в штатних місцях на кузові. У деяких моделей їх немає, зате під бампером є приховані посадочні місця для вкручування рим-болтів. Кріпити трос до елементів підвіски і іншим, що не призначені для цього, деталей не рекомендується, так як при сильному навантаженню їх можна пошкодити.
Водій буксированого транспортного засобу повинен поставити на КПП нейтральну передачу, включити запалювання. Потрібно рухатися з увімкненою аварійною сигналізацією, якщо це неможливо, то рекомендується закріпити на задній частині кузова знак аварійної зупинки. Буксирує автомобіль повинен рушати і їхати плавно, не перевищуючи дозволену швидкість для буксирування. Потрібно стежити за натягом троса, не допускати його сильного ослаблення (інакше рух буде з ривками).
Приналежності для буксирування
Троси - металеві, текстильні, синтетичні. Останні найбільш надійні і безпечні у використанні. Вони міцні і в той же час еластичні, можуть витримувати навантаження від 2,5 до 5 тонн. На відміну від металевих, виключається пошкодження кузова автомобіля при розриві стрічки. Врахуйте, що безпечною вважається дистанція між автомобілями від 4 до 6 метрів, виходячи з цього, вибирайте відповідний по довжині трос. Занадто довгий брати не потрібно, так як можуть виникнути складності на поворотах.
Буксирувальні гаки кріпляться на тросі з двох сторін. Зазвичай трос вже продається з гаками, але якщо він порвався і гак відлетів, то цей елемент можна замінити.
Римболти можна купити окремо, якщо в вашому автомобілі їх немає або вони загубилися. При виборі враховуйте посадкову різьблення і розмір кільця.
У більшості випадків автомобілісти вдаються до способу буксирування на гнучкому зчепленні. Це можливо, тільки якщо його поломка не пов'язана з несправністю гальм або рульового управління. Трос чіпляють до спеціальних буксирним кільцям, які встановлені в штатних місцях на кузові. У деяких моделей їх немає, зате під бампером є приховані посадочні місця для вкручування рим-болтів. Кріпити трос до елементів підвіски і іншим, що не призначені для цього, деталей не рекомендується, так як при сильному навантаженню їх можна пошкодити.
Водій буксированого транспортного засобу повинен поставити на КПП нейтральну передачу, включити запалювання. Потрібно рухатися з увімкненою аварійною сигналізацією, якщо це неможливо, то рекомендується закріпити на задній частині кузова знак аварійної зупинки. Буксирує автомобіль повинен рушати і їхати плавно, не перевищуючи дозволену швидкість для буксирування. Потрібно стежити за натягом троса, не допускати його сильного ослаблення (інакше рух буде з ривками).
Приналежності для буксирування
Троси - металеві, текстильні, синтетичні. Останні найбільш надійні і безпечні у використанні. Вони міцні і в той же час еластичні, можуть витримувати навантаження від 2,5 до 5 тонн. На відміну від металевих, виключається пошкодження кузова автомобіля при розриві стрічки. Врахуйте, що безпечною вважається дистанція між автомобілями від 4 до 6 метрів, виходячи з цього, вибирайте відповідний по довжині трос. Занадто довгий брати не потрібно, так як можуть виникнути складності на поворотах.
Буксирувальні гаки кріпляться на тросі з двох сторін. Зазвичай трос вже продається з гаками, але якщо він порвався і гак відлетів, то цей елемент можна замінити.
Римболти можна купити окремо, якщо в вашому автомобілі їх немає або вони загубилися. При виборі враховуйте посадкову різьблення і розмір кільця.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.