вівторок, 30 серпня 2016 р.

Як вибрати балансування верстат?

Балансування - справа тонка. Отже, цей вид автосервісного обладнання пред'являє до себе серйозні вимоги. Також як і до розміщення балансування стенду. Важливо також знати, що якісно провести балансування неможливо без попереднього очищення колеса, колесо має встановлюватися на валі балансування стенду чистим. Тільки в цьому випадку можна отримати хороший результат. Звичайно, можна очищати вручну, наприклад, щіткою. Або занурюючи в так званій, ванна для шиномонтажу.
Конструктивно всі балансіровочниe стенди практично однакові. Розкид цін пояснюється тим, де вони зроблені, і їх начинкою. Власне, стенд являє собою корпус, де розміщується стіл з балансувальними грузиками. Балансувальний верстат має дисплей або монітор, який відображає результати процесу балансування. Праворуч від корпусу виступає вал, на якому і кріпиться колесо за допомогою спеціальних захватів, універсальних конусів. Колесо розкручується, а потім за допомогою датчиків, які розташовані на іншому кінці вала, знімаються свідчення про битті. Ці свідчення обробляються обчислювальним блоком балансування стенду, і майстер на екрані дисплея або монітора отримує інформацію про те, яка маса грузика необхідна для усунення биття, і місце, де цей грузик кріпити.

Стенди балансування може відрізнятися:

має стенд дисплей або монітор;
наскільки автоматизовано роботу, тобто задаються чи параметри колеса вручну або це робиться автоматично;
розміром і вагою обслуговуються коліс. Йдеться про широких дисках, а вага коліс іноді досягає 65-70 кг;
чи є програма, за допомогою якої електроніка видає інформацію, на якій відстані слід ставити грузик;
чи має стенд автоматичний пуск і зупинку колеса;
Ми пропонуємо Вам балансувальні верстати відомих виробників, як російського, так і імпортного виробництва.

Яким основним вимогам повинні відповідати балансувальні стенди? На думку фахівців, вони такі:

Точність балансування. Стенди балансування повинен мати гарне програмне забезпечення;
Надійність і зручність в експлуатації;
Можливість балансувати колеса різних розмірів і різної ваги;
Мати приємне, естетичне «обличчя».
Де, який і як купити балансування верстат?
Тут порада одна. Головне - не покладатися тільки на думку, допустимо, друга, який вже давно експлуатує те чи інше обладнання для балансування. Краще, якщо серед великого розмаїття пропозицій все ж віддати перевагу відомим брендам, які можуть гарантувати надійність стенду.

Також радимо поставити постачальнику наступні питання, відповіді на які багато в чому і визначать вибір. Наприклад, наскільки добре поставлено сервісне обслуговування. Це ключовий момент. Якщо постачальник на ваш дзвінок про допомогу реагує протягом двох-п'яти робочих днів - це, напевно, ідеальний варіант.

Як зробити калібрування верстата балансування? Чи буде інструкція до балансувального верстата? Наступне питання: як довго чекати запасну частину до стенду балансувального, чи є необхідний їх запас на складі? Звичайно ж, важливий і питання гарантії, що надається на обладнання. Більшість компаній пропонують клієнтам стандартний варіант: 1 рік гарантії.

Тільки в останню чергу, на думку фахівців, треба орієнтуватися в процесі вибору купується автосервісного обладнання на його ціну.

Як швидко окупаються стенд балансування, стенд шиномонтажний?
Питання про те, як швидко «відіб'ються» вкладені в шиномонтаж гроші, задають насамперед ті, хто стартує в цьому бізнесі. Ось якісне шиномонтажне обладнання, тобто верстат, балансування стенд і супутні матеріали, необхідний інструмент, «потягли» з вашої кишені, скажімо, 5 тисяч доларів (швидше за все, це мінімально необхідна сума, хоча можна ще й простіше), окуплять себе протягом 3-6 місяців, мова йде про сезонні перевзування. Природно, прибутковість вашого шиномонтажного бізнесу залежить від багатьох факторів. Не в останню чергу - від місця розташування сервісу. Якщо воно вдале - успіх майже гарантований!

Однак не менш важливі такі складові успіху:

наявність класного обладнання, всього необхідного інструменту;
професійно підготовлений і професійно працює персонал;
реклама вашого СТО.
Однак приділяти пильну увагу свого сервісу треба в обов'язковому порядку. Це імідж вашого підприємства і, відповідно, ваші заробітки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.