вівторок, 30 серпня 2016 р.

НИЗЬКОПРОФІЛЬНІ ШИНИ - ЩО ЦЕ ТАКЕ. ПЛЮСИ І МІНУСИ

У даній статті поговоримо, що таке низькопрофільні шини для автомобіля, розповімо про плюси і мінуси. Чи варто переходити на низькопрофільні покришки?

Якщо запитати ентузіаста тюнінгу, що, на їхню думку, відрізняє «круту тачку» від звичайної, то в числі перших ознак будуть названі низькопрофільні шини. Дійсно, колеса машини з великим радіусом і вузькою смужкою гуми виглядають набагато агресивніше і красивіше. Але як це відбивається на самій машині, яка повинна не тільки радувати око, але і надійно їхати?
ЩО ТАКЕ низькопрофільна гума?

низькопрофільні шини що це таке
Як знаємо, стандартна маркування шини звучить так: 235/45 R20. Нагадаю, що цифра після R означає діаметр диска, на який встановлюється шина (вона вимірюється в дюймах), а група 235/45 показує, що ширина шини складає 235 міліметрів і відношення висоти профілю шини до цієї ширині одно 45%.

Спочатку вважалося, що якщо це співвідношення менше 60%, то ця гума є низькопрофільною. Проте, дійсно швидкісний і низькопрофільною вважається гума з показником нижче 55%.
НАВІЩО КРІМ КРАСИ ПОТРІБНІ НИЗЬКОПРОФІЛЬНІ ШИНИ?

Машини стають все потужнішими і більш швидкісними. Велика швидкість вимагає високих гальмівних якостей машини. Вони забезпечуються двома параметрами: розмірами гальмівного диска і площею контакту шини з дорогою. Відповідно, щоб поліпшити гальмівні якості, необхідно збільшити діаметр гальмівного диска, який обмежується діаметром колісного обода.

А так як збільшувати діаметр колісних дисків безкарно можна, таке збільшення доводиться компенсувати зменшенням висоти профілю.

Для збільшення площі контакту шин з дорогою потрібно збільшувати ширину шини - це ще додатково позитивно впливає на обсяг повітря, що знаходиться в шині (який зменшився через зниження висоти профілю). Саме тому швидкісні характеристики низькопрофільних шин істотно вище звичайних, індекс швидкості у них тільки починається з «Н» (210 км / ч), а стандартним вважається «V» (240 км / ч) і цим не обмежується ...

низькопрофільні шини
З високою швидкістю і підвищеними гальмівні властивості вже розібралися, а ще завдяки низькому профілю машина істотно менше розгойдується на поворотах, що укупі з кращим зчепленням з дорогою забезпечує більш високу керованість автомобіля.
МІНУСИ низькопрофільних шин

За все хороше потрібно платити. І шикарні швидкісні характеристики низкопрофильной гуми обертаються недоліками. Особливо це актуально для неідеальних дорожніх покриттів. На них особливо видно різницю в комфортності їзди, від якої потерпають і на підвісці і ходової в цілому, і на ресурсі диска - пробити таку шину або розколоти диск при в'їзді на швидкості в яму - звичайне явище.
Знижений ресурс самих шин - вона швидше протирається і пошкоджується;
Шум - зворотна сторона збільшення ширини шини, так як велика площа контакту з дорогою збільшує і вироблений в ході цього контакту шум;
Велика схильність до аквапланування - також пов'язана зі збільшенням ширини шини, з якої складніше відводити воду;
Збільшення навантаження на гідропідсилювач керма - пов'язане з більшою жорсткістю управління;
Проблеми при шиномонтажі - устаткування не найсучасніших станцій не пристосоване до роботи з низькопрофільними шинами;
Підвищена увага до рівня тиску в шинах - перевіряти його потрібно частіше, так як навіть невелика втрата тиску загрожує великими неприємностями;
Ну і ціна - мало того, що низькопрофільні шини коштують дорожче своїх високопрофільних побратимів, так ще доведеться поміняти диски на більш широкі і з великим радіусом.

Знаючи переваги і недоліки низькопрофільних шин, оцініть їх до умов більшості поїздок, стилю водіння - і приймайте рішення, чи варто на них переходити. Також важливо, щоб з низькопрофільною гумою був красивий литий диск, а не стара штампування.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.